Sunday, January 1, 2012

Cinta Wajhul Kitab

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah. Terima kasih pada semua yang membantu. Siap jugak :)



Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar pesan dan minta aku membimbing kamu Oooo..
Hatiku rasa sesuatu..

Namun pesananmu ku balas hanya apa yang perlu
Ku katakan yang ku juga masih kurangnya ilmu Oooo..
Tak mungkin membantu kamu..

Kau kata kita bisa kongsi bersama
Nasihat dan kata-kata yang berguna
Aku hanya acuh tak acuh saja
Kerana kau hanya bagai teman biasa...

Hari berlalu janji makin tak serupa
Kau hantar macam-macam aku dalam dilema
Iman kata jangan Nafsu pula kata ya
Hidup celaru harus ku pulang padaNYA

Masih jauh lagi perjalanan hidup kita
Jauh lagi pernikahan di pandangan mata
Rasa yang kau kata cinta itu bukan cinta
Hanya mainan perasaan zaman remaja

Bukan ku tidak punya perasaan sama padamu
Tapi tidak akan aku senang-senang mengaku Oooo..
Kau belum halal buatku..

Dan pabila kau katakan sombongnya aku
Ku terpaksa jelaskan padamu satu persatu Oooo..
Itulah cinta yang satu... Cinta pada TUHANKU..

Wassalam, Musirrah.



.

No comments:

Hidup ini adalah keyakinan dan PERJUANGAN.. dan PERJUANGAN mukmin yg sejati tidak akan berhenti kecuali kedua tapak kakinya, TELAH MENGINJAK KE PINTU SYURGA...

-Imam Ahmad ibn Hanbal-