Sunday, February 19, 2012

perfection

Bismillahirrahmanirrahim


I don't talk much about your hurting words but I can't lie, it is in my mind almost all the time .
I thought that I am strong enough to face all these. But I was wrong.
I've tried my very best to ignore all those . But at the most difficult phase of life, I failed.

I'm not perfect like them.  
Kesempurnaan itu bagi aku wujud bila aku pandang orang lain,
Kesempurnaan itu tak wujud bila aku pandang diri aku sendiri.

Terimalah aku seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa, tak mungkin sempurna ~
Dude, Lagu ni untuk kau. Aku minta maaf atas segala ketidakpuasan hati yang berlaku.
But then, I don't live in this world only to satisfy YOUR heart.

Wassalam. Musirrah.




.

No comments:

Hidup ini adalah keyakinan dan PERJUANGAN.. dan PERJUANGAN mukmin yg sejati tidak akan berhenti kecuali kedua tapak kakinya, TELAH MENGINJAK KE PINTU SYURGA...

-Imam Ahmad ibn Hanbal-