Tuesday, January 1, 2013

kullu 'aam wa antum bi khair

Bismillahirrahmanirrahim

CEPAT sangat masa berjalan, berlari, berjoging whatsoever.
still aku belum ada feel nak cerita pasal sepeninggalan aku dari SMKA Maahad Hamidiah.
mungkin aku belum sedar yang aku bukan budak sekolah dah.
mungkin aku belum sedar aku takkan balik situ dah
mungkin aku masih belum rasa kerinduan tu
rindu yang Kak Thaiyibah pernah coretkan tentangnya
rindu pada Maahad Hamidiah yang tak tertanggung
mungkin aku belum rasa.

2013.
entah apa pula cabaran yang mendatang.
entah siapa pula yang akan memulakan episod baru.
entah di mana Ramadhan tahun ini.
entah bagaimana kehidupan tanpa uniform sekolah.

yang pasti, Birthday aku tahun ni bukan tyme exam lagi, HEHE  :)

Ada lagi 5 bulan cuti.
5 Bulan = study BI, study Bahasa Arab, Settle 2 juz.
insyaAllah.









esok jogging dengan Allyana !
asSalam 2013, kullu 'aam wa antum bi khair :)
wassalam, Musirrah.


No comments:

Hidup ini adalah keyakinan dan PERJUANGAN.. dan PERJUANGAN mukmin yg sejati tidak akan berhenti kecuali kedua tapak kakinya, TELAH MENGINJAK KE PINTU SYURGA...

-Imam Ahmad ibn Hanbal-