Sunday, March 17, 2013

weeks of march

Bismillahirrahmanirrahim

Baru 3 bulan cuti selepas tamatnya Sijil Pelajaran Malaysia 2012 .
gelak, nanges , kerja, makan, tido, online, kemas rumah. MASAK je tak reti-reti lagi hehe.
Eh tapi tadi aku buat ais-krim goreng resepi Farisha bagi, sedap kottt,
alhamdulillah, masuk bakul angkat sendiri pun boleh heee.
haishhh makan banyak , aku dah expand ni, kena buat sit-up ni tak boleh jadi ni.

Khamis depan keluar result ! ohohhh tiba-tiba je. apakah ini semua.

Haritu kan pergi qiyam dengan Syaima' kat Keramat, KL. Hikhik ktorg kat sana paling muda sebab yang lain semua akak-akak Universiti . Erm, best la , rse mcm kat asrama.
Pastu Ahad keesokannya ktorg chau awal, pergi KLCC yeahhh.
Akhirnya hajat untuk bertamu ke Sultans of Science terkabul jua.
Exhibitors kat situ banyak yang sebaya kita, memang buat member la.
Sumpa besttttttt sesangat weh rugi 99 petala langit ah kau tak pergi.
Petang sabtu hingga petang ahad yang gempak , 24 jam bersama Syaima' , haha :)


Kat Kajang ada Metro, cziplee , coolblog, KTM. kat Banting ada apa ?
keluh seorang budak bandar. hahah.
tp seriously la kalau aku melesen takpe gak boleh gerak rata-rata , ni lesen beskal je ade pe cite -..-
Dah la rumah takley pasang internet lagi , TV pun belum kasi pasang.
Died of boredom like seriously.

Eh uolls tau tak haritu i pergi pasar malam Bukit Changgang. Aku tak tahu la semua pasar malam kat banting memang pelik atau yg ini je. Tak pernah2 aku gi pasar malam org jual novel, promote astro, ada gerai ikan tengah2 lot kedai baju.
what the fish. haha.
Tapi yang best ni ada ice blended Razif D' Blend kebende ntah lebih kurang la.
Aku rse lagi sedap pulak dari coolblog. Adakah memang begitu atau tekak yang haus ini kadang2 menipu ,



Kenapa kau pindah Banting ?
soalan simple tapi... mungkin aku boleh tulis novel setebal Tautan Hati pasal ni. hahahahha.
hahaha.
haha.
ha. ha.









" usah kau ragu disini tempatmu ,
walau berubah , di mata kita tetap indah ,
selagi kau masih percaya ,"

wassalam, Musirrah.



No comments:

Hidup ini adalah keyakinan dan PERJUANGAN.. dan PERJUANGAN mukmin yg sejati tidak akan berhenti kecuali kedua tapak kakinya, TELAH MENGINJAK KE PINTU SYURGA...

-Imam Ahmad ibn Hanbal-