Wednesday, September 12, 2012

arghh

Bismillahirrahmanirrahim

Ada lagi tiga paper nak habis trial exam. tension. tension sangat. dah lama tak rasa macam ni.
sejak paper sejarah haritu berlalu, takde satu pun paper lepas tu aku target A. 
bahkan lepas check paper 1 sejarah pakai skema kat laman web jps, dengan sejarah-sejarah tu pun aku rasa takde harapan nak A. kau tahu, skema dia keling betul.
okay maybe aku tak pandai physics sangat nak buktikan skema dia ada salah, tapi aku ada buku biology yg boleh tegakkan keadilan ni. hampeh, kalau stakat nak buat orang tension, tak payah nak upload kat laman sesawang sangat ahh weh. 
aku harap cikgu perasan la time tanda nanti.

entah ahh. apa jadi pun jadilah. ye la aku ni kan baru nak bangkit semula cewaahhh takkan terus gempak en result, kenalah sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit gitu.
sejak trial ni aku dah ada momentum nak usaha lebih. entah maybe sebab exam kat dewan bawak 'feel' spm kot, hehe.
ohho, sedih-sedih aku sebab paper sejarahsyariahphysicsbiologykimia pun, sedih ni terubat sikit bila orang bagitahu yang MathMode aku 91 :) Alhamdulillah, Allah maha baik.
aku dah tak kisah dah subjek lain tu ujian macam mana yang Allah akan beri.
sama ada ujian nikmat atau ujian musibah, aku terima. sebab aku masih belum cukup usaha.
apa yang pasti, aku akan struggle, biar kesilapan yang jadi waktu trial ni tak berulang masa SPM.
insyaAllah. ada dua bulan je lagi nak SPM. apa salahnya biar mata sembam sikit, haha.


btw ABANG AKU DAH NAK KAWEN ! abang kau ada ? haha. alhamdulillah *hepi hepi hepi*
wassalam, Musirrah.



.

No comments:

Hidup ini adalah keyakinan dan PERJUANGAN.. dan PERJUANGAN mukmin yg sejati tidak akan berhenti kecuali kedua tapak kakinya, TELAH MENGINJAK KE PINTU SYURGA...

-Imam Ahmad ibn Hanbal-